SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Wednesday, 1 June 2011

aku = ponteng sekolah

salam..
hee.. aku ada story lagi neyh.. cepat baca, cepat baca!! hee..
tentang aku, cham dan adena.. haa,, tajuk kat atas macam gempak je kan? hee..
yup.. memang aku ponteng sekolah.. ehh.. mane ade.. aku budak baik (sambil buat muka innocent) =)
hahaha.. tade laa.. kalau korang nak tahu.. sekolah aku kan.. ada dua pagar.. pagar depan dan belakang.. sekarang.. pagar belakang akan senantiasa di kunci.. tapi jauh gila nak pusing.. macam yang korang tau.. this week aku ada klas tambahan.. so.. masa untuk makan waktu rehat terhad sebab kitorang terpaksa beli makanan kat kedai yang agak jauh.. perghh.. nak di jadikan cerita.. tadi klass aku lambat habis.. so masa rehat aku dah di cut.. mula mula ingat nak jalan kat pagar depan (jalan jauh).. tapi takut tak sempat.. so.. kami decide nak panjat je pagar uh.. haa.. memang laa BAGUS idea uh.. aku dah laa pakai baju sekolah.. diorang boleh laa cerita.. pakai t-shirt.. pikir punya pikir.. aku pon setuju.. dan aku laa orang pertama panjat.. hahaha.. aku ok je (kaki pendek panjang).. hahaha.. waktu nak pergi uh.. cham ok je.. addy laa.. agak tergelincir..(time uh aku dah puas tahan gelak tapi tak boleh.. sorry addy.. hahahaha) tapi bila nak balik.. cham.. errr.. hahahahaa.. ada lah.. rahsia.. hee..


addy


aku dan cham 

balik je dari klas... papa jemput.. then terus pergi hospital.. addy ikut sekali.. sebab dia kata nak melawat opah.. =) aku dengan baju sekolah ++ tudung labuh.. memang orang pandang pelik laa.. hahaha..bia laa.. aku tak kesah pon.. werkkk =P

No comments: