SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Tuesday, 31 May 2011

awak.. jangan lah macam nie..

hye kamu.. =)
macam yang aku cakap tadi..(post lepas laa)
aku rasa penat gila.. tapi lepas je dapat kunci.. aku terus mengadap lappy.. sampai laaa sekarang.. hee..
walaupun pada mulanya aku rasa penat gila.. tapi ntah macam mana.. aku nampak dia online (firdhaus ibrahim).. haa.. aku terus melompat chat dia.. hee.. pastu dia kata dia ada meeting.. 
beberapa jam selepas itu..
ada incoming call..

Calling
My special boyfriend .143.

sembang sembang kejap (dia cakap dia baru habis meeting)..
kitorang pon decide nak text saje.. dia pon dah macam ngantok gila.. hahaha..
beberapa minit kemudian..
then dapat text (!)..

Dia : Syg! =)
Aku : Ye pakcik.. Nape ta tido lagi neyh?
Dia : Huhu..abes..da rndu kt awkk
Aku : Hahaha.. Saye pon rindu kat awk laa syg.. :)
Dia : Sygg..siyez. Sy btol2 rse trpisah dgn awk au
Aku : Alaa.. jgn laa ckp mcm uh.. Yg buat kte trpisah just fon nie je,, Tapi kan sye still gne jgk..

then.. tamat..
tape.. aku tau dia tengah jalankan tugas.. diakan BATMAN.. hahaha.. nyte2 sayang.. mimpi indah.. saya nak awak tahu.. walaupun kita terpisah jauh macam mana sekalipun.. saya tak pernah lupakan awak.. awak sentiasa dekat dengan hati saya..
ehhh.. jap jap (!)..
sebenarnya.. ayat dia uh.. buat aku rasa sedih.. haa.. nampak sangat laa aku neyh teruk.. adoii.. ada boffie sorang pon tak rety jage.. haa.. dah laa jarang sembang.. tiba tiba fon aku mama pegang.. haa.. neyh bukan kes sudah jatuh ditimpa tangga dah neyh.. dah macam sudah jatuh dihimpap gajah.. adoii..
awak.. saya minta maaf !!
(aku bukanlah seorang yang romantik)

No comments: