SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 5 June 2011

blogger ♥

hye readers!
hmm.. lama tak bukak lappy.. fon pon.. huwaaaa.. T_T
(sedeyh tahap gaban)
ekekeke.. rindu dia.. adoii..
esok happy anniversary.. haa.. tak tau boleh wish ke tak.. almaklum laa..
fon dah tak ade.. ekekeke.. (tulaaa.. buat jahat lagi.. padan laa muka..) 
semalam.. sambut birthday Fatin Mahirah a.k.a sepupu aku.. hee
birthday dia.. 20 mei 1994.. opah aku bersungguh sungguh sangat suruh buatkan majlis untuk dia..
kitorang sambut 2 hari.. hari pertama.. makan KFC.. hari kedua makan sate, cake 2 biji, air kotak (tak boleh air gas.. kami nak exam.. jeles.. =P) dan lain lain..
sambut kitorang je laa.. ajak orang terdekat.. sepupu.. sume sume laa.. jeles? hahaha.. ntah laa..
aku ingat lagi.. zaman dulu dulu.. (sampai form 3) aku selalu buat birthday party.. siap ada karaoke lagi.. hahaha.. ada games, pertandingan menyanyi, macam macam laa.. tapi.. semenjak duamenjak tigamenjak empat menjak neyh aku dah tak sambut dah.. mama ada laa jugak cakap nak buat.. tapi alasan aku.. ada laa.. =) dan sekarang ney.. tiba tiba aku rasa macam.. aku rindu suasana macam dulu.. alahaiii.. apa apa pon.. aku nak ucapkan..


Happy Anniversary syg, Muhammad Firdhaus yang ke-9 bulan.. iloveyousomuch.. and i'llalwaysloveyou..


dan..


Happy Birthday Nur Munirah Mazzuki.. wish = secret ! =) (takut tak sempat nak wish diri plak nanti.. ekekeke)



No comments: