SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 3 July 2011

masa bergembira! hee..

aku ada satu teka teki..
burger apa yang seronok?..
haaa.. jawab jawab.. =P
jawapannya: bergembira! hahahaha..


assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1Malaysia.. hee..
semangat nie.. ekekeke..
nak tau taaaa???...... hee.. =P
aku dapat.. dapat.. hee..
new MP4.. hahaha.. sekali headphone.. hahahaha.. puas hati.. dah lama nak beli.. asyik tangguh je
seyes.. mula mula.. aku nak beli MP5.. ntah macam mana.. tak jadi plak.. nampak macam tak meyakinkan je jenama dia.. hahaha.. CELLTECH.. hahaha..
mula mula sekali.. aku nak beli MP3 je.. yelaaa.. bajet kecipot.. hahahaha..
ntah macam mana ntah.. selepas papa dah cakap yang aku neyh pemilih.. siap cakap macam nie lagi..

"orang kaya nie tak penat penat lagi ke berjalan? dari tadi berjalan.. tak kan tak ada satu pon yang berkenan? choosy betul!.."


hahahaha.. rileks laa papa! hee.. apa apa pon.. tadi yang pergi just aku, papa dan mama.. yang lain tinggal.. yelaa.. aku kan anak kesayangan.. muahahahhaha.. bangga diri! 
btw.. yang nie laa apa ya
ng aku nak.. aku nak beli gadget sendiri.. guna duit simpan aku sendiri.. yelaaa.. selama neyh.. asal ada duet je simpan dalam bank.. haa.. nak jugak nampak hasil yang aku neyh penabung tegar..  ekekeke.. tapi bila balik uh.. lepas makan baskin robbins..




ada satu kejadian yang buat aku nangis kat LRT uh.. haa.. asal laa aku neyh.. makin besar makin sensitive plak.. adoiii.. emo je memanjang.. papa cakap aku manja..
mana ada.. adoii.. heyy.. yang uh ternanges je.. selama nie mana ada aku nanges depan orang ramai (kecuali time hari sukan hari uh)
haa.. lupa nak bagi tau.. aku beli kat Plaza Low Yat ..


haa.. total up aku habis hari ni RM328++ 
kedua dua barang uh.. berwarna PINK! hahaha.. jangan jelesh! hee.. btw.. gambar gadget uh.. aku tak nak tunjuk lagi.. nanti baru aku letak.. surprise! hahaha..
pape pon.. nie respon parents aku.. bila aku cakap aku nak beli..

"kakak.. baik beli phone je.."
"memang perlu ke benda uh?"
"mama tak kesah kalau kakak nak.. tapi nanti phone uh sape yang nak guna?"
"kakak.. biar papa belikan.. papa belanja.. nak?"

hahaha.. tade tade.. selama nie aku memang tak pernah minta apa apa.. yup.. termasuk phone.. kalau korang nak tau.. aku tak suka phone uh.. menyampah.. leceh! adoii.. sebab uh laa.. bila aku cakap nak beli.. mama ngan papa tak bantah.. cuma diorang cadangkan aku beli phone je.. ahhhh... tamo tamo! hee.. =)
so.. konklusi nya disini.. saya telah berjaya membeli apa yang saya nak.. dengan duit yang saya simpan (ehsan dari mama dan papa)
Thank you mama and papa.. ILOVEYOU.. so much!

No comments: