SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 11 September 2011

kelas yang ber-SEJARAH

hello there!
saya, nur munirah mazzuki.. akan bercerita tentang satu cerita yang sangat bersejarah..
ceyhh ayat macam apa je
tapi betol laa.. tade aku ada kelas sejarah jam 10.50pg jam malaysia
macam yang awak semua tahu.. cikgu sejarah saya ialah Mike Mahen a.k.a Mahendran.. guru cemerlang sejarah sebab dapat buat semua budak MTDI dapat A untuk sejarah
haa.. apa apa pon.. tadi.. cikgu Mahen tak dapat datang.. atas sebabsebab tertentu
so.. ganti orang lain.. tak tau laa cikgu ape name.. tibe2 ganti.. tapi tak kisah laa..
tapi yang paling mengejutkan.. lepas 15 minit cikgu tu mengajar.. sorang budak keluar kelas.. tapi dengan cara yang berhemah laa.. dia minta kebenaran.. ntah ape ntah die temberang.. adoii.. lepas uh.. yang laenlaen ikut..
keluar sorok sorok ikut pintu belakang.. hadoiii.. kejamm laaa.. nie first time aku tengok orang buat macam uh.. aku budak nerd
apa nak jadi laa.. dah laa na dekat SPM ayat motivasi seyhh
hahaha.. apa apa pon.. korang doakan aku tau.. untuk TRIAL neyh.. cuak kott.. tambah tambah lagi esok.. ADDITIONAL MATHEMATICS.. wow! gilegile!



 suatu ketika dahulu

No comments: