SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Tuesday, 6 September 2011

selamat ulang tahun

hello there
kali nie saya nak buat post mengenai tarikh hari nie.. *sebenanya ayat nie telah ditaip lebih awal daripada masanya
hmm.. syg.. saya harap awak baca.. =)
erm.. hari nie 6.9.2011.. means.. genaplah setahun kita bersame *couple laa uh.. =P
sepanjang kita couple.. awak dah ajar saya.. banyak perkara yang indah..
haa.. kalau awak nak tahu,, mula mula kita kenal dan kita couple.. hati saya kuat menyatakan.. kita memang tak kan lame.. bukan sebab saya tak suka awak.. just.. saya takut awak tak tahan dengan saya..
kalau awak ingat.. dulu saya pernah cakap dan selalu cakap kat awak..


"awak.. kalau satu 1 hari nanti awak dah suka orang lain,  dah jumpa orang yang lebih baik dan mampu bahagiakan awak.. or.. sayang awak dah mula kurang untuk saya.. perasaan awak dah lain terhadap saya... dah tak macam waktu mula mula kita kenal..awak bagi tau saya.. :)"


tapi.. awak selalu marah saya.. awak cakap.. awak tak nak denga saya cakap macam tu.. haa.. kalau boleh.. saya memang tak nak cakap.. tapi.. saya just nak tengok awak bahagia dengan pilihan awak.. kalau orang yang awak sayang tu bukan saya.. saya tak nak yang lain.. itu je.. saye dah rasa cukup bahgia kalau dapat tengok awak bahagia.. hmm.. walau apa pon keputusan awak..saya terima.. sebab saya sayang awak sangat..

dulu.. banyak kali saya engatkan diri saya.. jangan terlalu menyayangi seseorang.. sebab saya takut hadapi saat saat kehilangan.. tapi.. saya memang tak dapat dengar kata hati..saya sayang awak sangat..saya tahu... saya bukan seorang kekasih yang sempurna untuk awak.. tapi saya akan cuba jadi yang terbaik..

hmm.. sekarang baru saya sedar.. dan saya percaya.. cinta pertama adalah cinta yang paling indah.. awak cinta pertama saya dan kenangan yang paling terindah untuk saya.. iloveyousomuch!

HAPPY ANNIVERSARY syg (!)

No comments: