SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 23 October 2011

long distance :(


fuhhhh fuhhh fuhhh.... 
hmm.. bersawang sawang dah blog nie.. adoii..
hee.. assalamualaikum,selamat sejahtera dan salam 1Malaysia readers!
hmm.. lame dah ta update blog kan? last.. semalam.. *bengong dah nie.. semalam mane ade lame :)
haa.. nak cakap.. semalam.. hari yang sangat menGEMBIRAkan.. sebab.. pencuri hati saya call saya..
haa.. saya terlalu teramat CINTAkan kekasih hati saya tu.. dye laa yg selalu wat saya berbunga bunga.. sebab  dye sentiasa buat saya bahagia.. haa.. thanx syg! :)
dulu.. kawan kawan saya banyak kali cakap.. 

"boleh ke kau tahan duduk jauh dari dia?"

jawapannye.. err.. ntah.. adoii.. saya pon tak tau.. tapi tak kisah laa.. ape yang penting saya tau.. yang dia sayang kn saya.. :)
tapi kadang kadang saya terfikir juga.. susah nye cinta jarak jauh nie.. hee..
tak kesah laa..
setakat nie.. dye tak pernah buat something yg saya tak suka.. 
thanx sayang.. terima kasih untuk semuanya..

No comments: