SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Monday, 24 October 2011

kawan yang aku sayang :)


assalamualaikum readers!

awak :)
hari ni saya nak cerita tentang sahabat saya.. yang selalu ada disisi saya.. siapa dia? hmm..
jengjengjeng.. hee..


nak tahu tak kenapa saya buat post tentang dia? hmm.. sebab.. dia pon ada buad post tentang saya.. hehehe.. dia new blogger.. nanti kamu kamu.. follow laa dia.. *promote kawan nampak.. :)
dia nie kawan aku since aku darjah 3 lagi.. lama kan? hmm.. sebab tulaa saya sayang dia.. lagipun rumah dia dekat dengan saya.. dia jugak laa peneman saya waktu saya susah dan senang.. :) sayang kau dyna!
hmm.. tentang adena.. dia baik + cantik + manja dan sekepala dengan saya..
dia banyak kongsi cerita dengan saya.. haaa.. kalau nak mengKURUSkan badan pon dengan dia.. dia tak pernah kedekut tau.. hmm.. bila dia cakap yang dia nak pindah rumah nanti.. saya terfikir fikir.. nanti kitorang jumpa lagi tak? hmm.. taknaklaaa pindah.. dia sentiasa buat orang lain gembira.. walaupun dia ada ego yang tinggi.. tapi dia kelakar! hehe..
hmm.. dyna.. aku akan rindu dan sentiasa rindu kat kau tauuk.. 
you're my besties!

ADENA ! AKU pon SAYANG KAU! :)


2 comments:

Piece Of Paper said...

hahaha. :) teriam ksaih besties. muah muah. <3

munirahmazzuki said...

hahaha.. kasih diterima... :)