SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Tuesday, 25 October 2011

ouh.. saya admire awak!

again n again.. hamboii.. asyik update blog aje kan? hahaha.. tak kisah laa.. 
hmm.. nak cerita neyh.. sebenarnya saya ada admire beberapa orang penyanyi.. sebagai contoh.. yang solo dan warganegara Malaysia.. ialah..
nak tahu sape? 
nie die.. antaranya laa...




yup.. dia ialah ALIF SATAR!
OMG! dia sangat baik, kelakar, cool , ta sombong, suara sedap dan kacak! hahaha..
haaa.. suka gila kat dia! hee..
lagu yang paling popular.. saya rasa.. erm.. semua lagu dia popular kan? hehe.. hmm.. tapi.. lagi baru dia nie pon sedapkan? 'Lelaki Macam Aku'
dan.. ini ialah artis solo wanita yang saya suka..



SHILA AMZAH
haa.. sebab apa? hmm.. tipu laa kalau saya cakap yang saya tak jatuh hati pada suara dia, attitude dye yang comel, muka dia yang cantik.. dah laa tak sombong.. suara dia.. perghhh! kalau saya jadi juri.. sure saya bagi 4 daripada 5 bintang.. sebab dia boleh bawa lagu yang totally high not.. dah laa boleh nyanyi lagi lelaki.. pandai main alat music lagi.. huarghhh! haa.. sukanya kat dia! lagu terbaru dia.. 'Patah Seribu' hasil karya dia sendiri.. pandai kan? hmm.. dah laa sedap.. haaa.. jatuh cinta! 
adik dia, yang SHADA pon sedap juga.. maybe mereka neyh ikut jejak langkah ayah dia.. =)


agak agaknya.. MUNIRAH MAZZUKI boleh tak jadi macam diorang? hahaha.. *bengong! perasan gila kau neyh..
hehehe..
saya sure yang saya tak kan jadi macam mereka mereka.. tapi.. saya harap boleh jadi macam mereka.. maksudnya.. baik hati dan lain lain.. suara uh satu bonus.. kalau tade pon tape.. kalau ada pon.. err.. lagi bagus! hee.. btw.. nie antara video yang dah aku curi pinjam dari mereka.. hope uols like it :)

'Patah Seribu'


'Jamgan Nakal'

btw.. nie video tambahan.. lagu yang dah dinyanyikan oleh Shila Amzah but lagu Alif Satar..

'Gadis Seperti Aku'

**attention :pls stop my music player before you play the movie :)

2 comments:

CIK SALAD :) said...

waa , kau suka nak curi gambar pakwe aku kan ~ * ala , alif satar tulah :P

munirahmazzuki said...

eyh.. kau neyh.. aku suka.. kau pon nak suka.. hahaha