SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Monday, 28 November 2011

kekandaku......ben10!



baiklah.. post kali ni.. saya khas kan kepada si pemilik hati..
yang tak berkenaan.. tak perlu baca kot :)

awak awak.. semalamkan.. saya rasa sangat amat terlalu bahagia.. nak tahu kenapa? sebab awak ada disisi saya saat saya betul betul perlukan awak..
awak tahu.. saya rasa.. semalam, apa yang awak cakap tentang saya.. saya rasa semuanya tak betul.. sebab apa? hmm.. *sebenarnya nak cakap dari semalam lagi tapi awak yang tak bagi
awak kata saya sentiasa buat awak gembira.. salah.. buktinya saya sentiasa sakitkan hati awak.. macam tadi..
saya kuat merajuk.. kan? saya suka fikir benda yang bukan bukan.. saya tak rasa saya membahagiakan awak..
awak kata saya faham awak.. hmm.. tak.. sebab kalau saya faham awak.. tak de laa kite asyik gaduh je.. saya tak pernah bertolak ansur dengan awak.. kan? saya kejam kan?
awak kata saya sentiasa ada waktu awak perlukan saya.. hmm.. tak.. sebab saya selalu tinggalkan awak.. saya tak layan awak.. tak call and text awak.. saya teruk kan? 
awak.. terima kasih.. sebab awak masih pilih saya untuk jadi kekasih awak.. saya tahu saya tak cukup baik untuk awak.. 
awak.. saya rindu awak.. saya rasa menyesal sebab merajuk tadi.. awak marah saya ke? sebab tu awak tak call or text saye balek.. saya nampak awak online.. tapi.. awak ta IM saye.. :(
pakcik.. saya rindu awak!


No comments: