SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Friday, 16 December 2011

gominasai :(


assalamualaikum..
sebenarnya, semalam.. saya rasa.. saya ada buat satu kesilapan yang agak besar..
hmm.. i'm so sorry :(
btw, semalam kami bersembang *call
saya tahu awak nak tidur dah masa tu.. tapi saya call juga kan? hadoiii.. ntah laa.. saya rindu awak..
tahu tak.. masa awak tak contact saya.. macam macam saya fikir.. *i'manegativethinker
serious saya memang tak boleh nak tipu perasaan saya.. saya nak text awak.. tapi takut awak busy.. so saya tunggu je.. petang awak call saya, phone tade kat saya.. :(
haa.. kita memang selalu macam ni kan? 
malam baru kita dapat text.. haa.. lega hati saya.. so, malam tu saya decide saya perlu call awak.. last kita sembang time awak kata awak tak sihat.. kan? hmm.. saya banyak kali cakap, 

"awak,awak kena jaga diri baik baik.. kalau awak sakit,tade sape nak sembang dengan saya" 

saya betul betul maksudkan.. saya tak main main :( 
semalam.. saya cakap kat awak.. yang saya fikir macam macam pasal awak kalau awak tak text saya.. kan?
then awak tanya saya.. awak fikir apa? saya takut awak jadi pape, accident ke or apa apa jelaa.. then awak gelak.. hmm.. saya betul betul risau tau.. masa awak tanya saya, kalau saya accident awak nak buat apa? saya terus diam.. saya tak tahu nak jawab apa.. sebab saya tahu.. saya tak boleh buat apa apa pon kalau sesuatu jadi kat awak.. dan mungkin kalau sesuatu jadi kat awak.. saya tak tahu pon.. hmm.. sayang, saya minta maaf..
 saya tak boleh jadi kekasih yang baik untuk awak..

No comments: