SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Thursday, 15 December 2011

what?! aku si suri rumah?


*maaf gambar tiada kena mengena dengan tajuk post*

assalamualaikum dan salam 1Malaysia!
hee.. tengok gambar diatas ^_^
saja nak promote baby saya.. *yangwarnapinklaa
hahaha.. baik lahh.. hari ni saya akan beritahu rutin harian saya semasa saya berada di rumah atau dikenali semasa cuti sekolah *penganggur untuk pengetahuan anda semua.. saya seorang yang suka bangun pagi, bagi yang tidak percaya.. hmm.. suka hati korang lah.. *yelahakutidurawal :)
  • bangun pagi : lihat jam ditangan, menggeliat,check phone,cium baby,peluk bearbear dan cari sikat (hobi apabila berada dirumah iaitu sikat rambut)
  • pergi toilet dan mandi *selepas 1jam berlalu
  • ambil baju kat bakul dan basuh
  • pergi meja makan dan makan *terimakasihpapasebabbelikan (time ni papa akan cakap "kakak,lepas nak makan tidur balik pon tape" hahaha)  
  • lepas itu aktiviti bebas *online,tidur,dating,membaca,menconteng ,membuatvideo,bermain dll.
  • tengahhari : pergi rumah opah,tengok dan tolong opah masak *malasnakdengarceramah 
  • aktiviti bebas lagi dan makan time! 
  •  petang : kemas rumah *mama nak balik horrey~ :)
  • tunggu mama balik dan lakukan aktiviti bebas serta makan 
  • malam : bermain bersama adik dan sepupu *berumur 3-13 tahun 
  • sebelum tidur: membaca,dating dan zzzz... masa tidur adalah pukul 11 
  • bangun pukul 12, 3 atau 4 pagi *akutaktahukenapa   
  • bangun dan online 
  • tidur kembali :)
 semua yang saya tulis ni akan berulang pada setiap hari.. ohh bosan! macam ni ke kalau jadi suri rumah? haaa.. tak nak lahh! 

p/s :membaca membawa maksud saya membaca bahan bacaan yang ringan seperti komik, novel.. kadang kadang sahaja saya akan membuka buku berunsurkan ilmiah :) 





No comments: