SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Wednesday, 8 February 2012

assalamualaikum :)
hey awak semua! haa.. saya kembali dengan post yang terbaru.. hee..
baiklah.. saya nak cerita tentang kawan saya.. haa.. nama dia khairul anuar.. ok.. 
saya kenal dia waktu kami *bersama shamine dan lain lain pergi ke kursus pemantapan PRS
waktu pertama kali kenal.. rasa dia macam pendiam sangat.. last last =,=" hahaha..
ok.. bagi saya dia seorang yang sangat terlalu amat baik.. pernah beberapa kali dia datang ke sekolah saya, semata mata nak berjumpa shamine dan saya.. hahaha.. dia datang dengan ryan.. ok.. diorang kelakar! hahaha
nak dijadikan cerita.. dah berminggu jugak lah kami tak contact.. engat kan pakcik ni lupa dah.. rupa rupanya tak.. haa.. selamat bukan kawan yang lupakan kawan :D 

haa.. tujuan saya nak buat post ni ialah.. saya nak bagitahu.. dia sudah bekerja.. dan paling mengejutkan.. dia bekerja satu tempat dengan saya dulu.. SOGO.. ngekk~ tapi tempat baby.. hahaha..
btw.. dia asyik cakap saya dengan shamine kembar sebab macam belangkas.. hahaha...
kau jeles !



No comments: