SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Wednesday, 1 February 2012

boleh tak kalau saya cakap, saya sedih :(


awak awak, pernah tak rasa macam yang saya rasa? hmm.. mestilah kan? haishhh.. macam mana nak buat erk? tolong lah.. saya ada satu masalah.. saya tak reti nak menunjukkan reaksi marah, benci, sedih dan lain lain.. saya rasa baik diam kan diri je.. tapi tadi adena cakap.. kalau saya selalu pendam.. nanti saya pula yang bermasalah.. haishhhh.. macam mana ni? saya betol betol tak tahu =,="

sekarang, saya still keliru.. macam mana cara yang baik dan betol untuk tunjuk kan emosi.. haishhhh.. masalah!
btw, terima kasih kepada semua yang faham saya :') *terharu

apa apa pon.. maaf.. sebab tak boleh jadi yang terbaik untuk awak semua..


No comments: