SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 12 February 2012

ini kawan saya :)


baiklah kanak kanak.. hari ni cikgu akan mengajar awak satu perkataan baru iaitu K.A.W.A.N :)



Apa erti kawan... 

Maksud Kawan menurut dewan bahasa pustaka  menerangkan kawan sinonim dengan perkataan sahabat, rakan, teman, kenalan, handai dan taulan. Maksudnya mereka yang kita kenali antara satu sama lain. Kalau dalam Bahasa Ingerisnya pula perkataan friend bermaksud  one attached to another by affection or esteem (Merriam Webster),  a person you know well and like a lot, but who is usually not a member of your family (Cambridge) dan  a person with whom one has a bond of mutual affection, typically one exclusive of sexual or family relations (Oxford).


nampak tak gambar di atas sekali tu? haaa.. itulah salah seorang kawan saya.. nama dia ialah Blues Bistro =,="
kidding.. MUHAMMAD AZWAN :)

haa.. tak banyak yang saya boleh kongsi pasal dia kat awak.. itu semua rahsia *dia = baik, peramah. pemalu, suka merendah diri, sporting, pandai, rajin, dll tapi apa yang saya tak suka tentang dia.. self confident dia agak rendah.. 

just wanna make it simple.. tadi dia IM saya.. dan.. haaa.. ok lah.. ikuti conversation kami :)



hey azwan.. tiba tiba aku rindu kau! bhahahaaha :DD *serious!


walaubagaimanapun.. terima kasih sebab sudi usha stalk baca blog saya :) wink wink

facebook
mukabuku
twitter

*just click pada perkara di atas dan anda semua boleh berkawan dengan dia 
ATT : dia tak garang :)


No comments: