SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Friday, 3 February 2012

less than three word :)


selamat pagi semua! saya ada sesuatu yang nak kongsi dengan awak semua.. awak semua rasa tak.. kadang kadang tak semua benda yang mudah itu tak dapat diungkapkan atau ditunjukkan dalam satu perkataan yang susah.. begitu juga tentang sesuatu perkara yang susah yang tidak dapat diungkapkan dan dipaparkan dalam satu perbuatan yang sukar.. tak semua kan? tapi untuk menyatakan hasrat hati dan ungkapkan rasa kasih, cinta dan sayang.. bagi saya.. bukanlah sesuatu perkara yang mudah.. sebab bagi saya..ayat yang kurang dari tiga  perkataan itu susah untuk diungkapkan *kecuali yang dah biasalah kalau boleh, saya tak nak sia sia kan tiga perkataan itu untuk orang atau sesuatu yang samar samar.. tapi.. apabila kita jatuh hati kepada sesuatu itu dan kalau kita tak cakap.. orang tak tahu kan? dan bila orang tak tahu.. kita pon tak tahu balasan daripada ayat itu.. boleh jadi ayat itu berubah menjadi empat atau lima atau lebih perkataan daripada yang kita beri? hahaha.. it's too complicated! hahaha.. tapi saya tak salahkan cinta.. siapa kata cinta itu menyusahkan? cinta tu mudah.. kita selalu cakap, cinta tu sukar.. tapi kita yang menyukarkan jalan cerita dan kisah cinta kita.. kan? hmm.. 

ok.. apa kata kita cuba sesuatu yang mudah untuk menyelesaikan sesuatu yang agak sukar?..

tarik nafas.. fikirkan adakah kita betol betol mencintai dan menyayangi 'dia'.. jikalau ya, mudah saje.. awak cuma perlu cakap.. saya cinta awak atau saya sayang awak atau saya rindu awak ataupun lain lain.. *maaf saya tak pandai bermadah kata :)

jikalau awak merasakan dia tiada didalam hati awak.. saya rasa.. awak perlu memikirkan.. adakah baik sekiranya kita melepaskan dia dan adakah semuanya akan menjadi lebih baik sekiranya kita meninggalkan dia.. 

so, tak perlulah na bergaduh kan? kita pon tak perlu ungkapkan satu ayat yang mempunyai tiga perkataan yang lain.. *i hate you and etc

ok? jadi.. konklusinya.. kita boleh memudahkan sesuatu perkara yang agak sukar! ok bye!



between laughing for no reason, stupid arguments, long talks, and making fun of each other.. i've fallin inlove with you!

No comments: