SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Tuesday, 14 February 2012

mama :)


assalamualaikum dan selamat pagi..
haa.. disebabkan semalam saya dah tertidur awal.. maka, *ceh skema hari ni saya bangun pagi! yey! :D
sempat lah juga berjalan kesana kemari di luar rumah :P
hmm.. btw, saya just nak cerita satu cerita pendek ataupun boleh juga dikenali sebagai Cerpen :) *teringat sekolah rendah
semalam, sewaktu saya baru sahaja balik kerja.. lepas je salam mama..

"kakak, esok Valentine's day.. jangan pulak sambut tau"
"errr.. =,=" mama.. kakak tade pakwe pon kat sini.. nak sambut dengan sape?"
"yelaa.. mane lah tahu.. dengan orang lain pon jangan sambut"
" ye ma.."

beberapa minit selepas itu..

"kakak, ingat tau.. jangan sambut esok dengan sape sape pon.. tak kira lah dengan kawan kamu ke firdhaus ke.. jangan tau?"
"mama.. kakak tak sambut lahh.. jangan risau ea?"

ok.. mama gila gila risau aku sambut.. hahaha.. tak ada lah.. tak ada maknanya nak sambut.. :) 

No comments: