SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Tuesday, 21 February 2012

saya budak nakal :)


hai kawan kawan! hee.. kembali lagi saya di rancangannnnnn... *maaf keGILAAN melanda :P
baiklah.. boleh tak nak cakap.. erm.. *malu :)
ok.. inikan public diary irah.. so, nak cakap ni.. rasa ketidakpuashatian saya.. ok.. tadi kan pergi kerja kan? hmm.. saya kena marah.. muahahahahaha :DD *salah sendiri sebenarnya :P
ok.. saya terpaksa admit yang saya banyak main kat tempat kerja.. hehe.. *bersama aisyah, adena, syaza
tiba tiba.. terkantoii~ alahaiiiii.. buat malu aje.. bila kena marah tu.. saya buat tak tahu jelahhh.. tak kan nak nanges kan *padahal
sempat gelak gelak lagi tu.. sakai =,=" *maaf saya budak nakal :P
lepas tu.. mengadu cerita kat abang ngah.. hahaha.. sempat bersembang lagi tu.. tapi sepatotnya bos kena ucapkan jutaan terima kasih tau kat saya sebab dah tolong buat kerja dia, memandangkan kerja saya dah siap waktu pukul 10.. :)
btw, macam macam drama berlaku hari ni.. ok.. DRAMA! *kalah vanillacoklat





hasil kerja kami :)

No comments: