SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Wednesday, 1 February 2012

seharian :)



hai semua! hehe.. macam rajin je kan.. buat banyak banyak post malam ni.. hahahaa.. tape lahh.. bukan ada yang membaca pon.. *syok sendiri =,=" hahaha.. tak kisah lah.. nak tengok tak gambar gambar kami tadi? alaaa.. tadi kan kami *addy, esha dan wan keluar.. sebab.. nak teman saya beli kasut.. hahaha.. tapi tak beli pon =,=" maaf lahh.. satu hari keluar saya tak beli apa apa.. 

mama call.. dia cakap.. saya ni cerewet lah, memilih lahh.. dan lain lain huwaaaa! mana lah tahu! anak mama jugak.. huwaaaa! dari satu kedai ke satu kedai.. NTC, CLARKS, NEL, VINCCI sehingga lah ke gerai gerai di Jalan Tar.. sebenarnya.. satu area Sogo kami jalan :) semata mata nak cari kasut untuk pakai hari sabtu.. hee.. maaf! haaa.. saya tak memilih ok.. nak betol kan siket minda awak awak semua.. kalau nak tahu, selama ni mama yang belikan dan saya tak pernah merungut *sebab mama dah bising berhari hari cari tak berkenan :D tapi tu laa.. saya bukan macam mama.. suka grab barang tanpa lihat harga just ikut selesa.. saya pentingkan semua.. haaa.. :) walaupun bukan duit saya.. tapi.. berpada pada lah.. actually, tadi tak tengok sangat harga.. sebab tak kisah pon.. asal selesa dan cantik dipandang ok lah..

tapi.. nak buat macam mana.. dah tak berkenan.. kan? apa apa pon, awal awal lagi saya dah cakap kat wan, esha n addy.. "jangan berharap sangat aku akan beli tau" then, esha jawab.. "ye, aku faham kau :)" hahaha.. best dapat kawan macam tu.. lepas tu.. kitorang bandingkan.. taste lelaki dan perempuan.. hahaha.. ok lah.. penat tulis.. jom tengok gambar! :D


  
wan di intebiew :P


esha pon :)


saksikan tv al-hijrah :D


abg ngah :)


esha :)


addy :)


sweet! :)


budak SKEM! :P *go IMKL! tetiba 





girl :D


saya dan esha :)



ganti adena yang sedang mengambil gambar :D





No comments: