SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Wednesday, 14 March 2012

hey awak!


assalamualaikum wahai cinta hati :)
heyy.. saya nak bagi tahu ni.. :)
saya berasa sangat teruja *melompat lompat 
mungkin.. tadi ialah pelajaran saya yang terakhir untuk memandu :P
awak awak sayang saya kan? please please please.. doakan saya.. esok saya ada TEST JPJ (",)
doakan saya ok? saya tak na ulang lagi.. sebab saya tak nak jumpa cikgu rimau zakari tu.. dia garang sangat lha.. macam harimau -___-"
saya pon boleh jadi menggelabah kalau dia duduk sebelah.. haishhhh.. habis semua kesalahan saya buat..
parking luar kotak, mati enjin, bukit tak kena dan tak sampai garisan, panjat divider, bawak senget senget dan lain lain.. 
issshhhh.. kalau nak senaraikan.. lenguh tangan.. tapi.. bila cikgu tade.. HAHAHA.. kereta nombor 18 tu memang saya yang punya! hehe.. 
aktiviti yag saya buat apabila bersendirian di dalam kereta..
memasang lagu sekuat hati, membuka air-cond ala ala genting, bawak laju mengalahkan F1, menyanyi dan lain lain.. yang paling seronoknya.. time tu.. saya tak buat satu kesalahan pon.. jauh sekali mati enjin :)
hebat kan? *nasib je tu
ok lahh.. tu je nak cakap.. doakan saya tau.. saya takutttttt :'(



No comments: