SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 18 March 2012

pengubat duka :)

assalamualaikum.. 
hmm.. macam dah lama tak update blog.. *padahal
baiklah.. saya tak nak dan tak boleh nak cerita perkara yang sedih yang berlaku baru baru ini.. mungkin awak semua pon dah tahu.. saya harap.. awak semua boleh sedekahkan al-fatihah kepada arwah..
hmm.. saya nak cerita tentang tadi.. ok.. untuk pengetahuan awak.. *tak ramai yang tahu saya bertolak ke Genting pada 16 March.. *setelah pulang ke kampung baiklah.. sebenarnya.. kami pergi ke sana bukan untuk berseronok.. tapi.. salah satunya ialah.. papa saya sudah berjanji dengan seseorang untuk berjumpa  di Genting.. tambahan pula.. tiket dan bilik sudah ditempah dan papa saya sudah bernazar.. so, dia perlu tunaikan.. :)
sepanjang perjalanan ke sana.. macam macam kejadian telah berlaku.. hmm.. maklumlah.. kami bertolak ke sana  dalam jam 7 dari perak.. jauh lagi kan? tapi akhirnya.. kami selamat tiba di lobi dan check in hotel..



sampai je dalam bilik.. saya terus decide untuk mandi memandangkan kitorang semua baru balik dari ziarah kubur.. lagipun.. malam tu papa ada kerja yang perlu diuruskan..









then, beberapa jam kemudian.. kami balik bilik.. dan.. TIDUR! hahaha
esok pagi.. seperti biasa.. saya perlu bangun awal dari yang lain.. sebab saya tak suka orang ketuk pintu bilik air.. hahaha.. selepas itu.. bermula lah kisah kami di GENTING HIGHLANDS!














kalau awak nak tahu.. disebabkan ketiadaan orang sangat.. kami main game outdoor tu.. berulang ulang kali.. space shoot pon :) seronok sangat!

No comments: