SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Wednesday, 4 April 2012

i'm sorry and i love you :)

assalamualaikum.. yebaaa yebaaaa :) 
nampak tak happy semacam? hahaha.. ok.. lupakan --"
nak cerita.. siket je.. tadi.. saya pergi driving school.. hmm.. nampak gaya.. macam ok.. hahaha.. *perasan lah kau :p
belajar dengan cikgu baru.. ye saya memang kena tukar tukar cikgu.. daripada cikgu zakari kepada cikgu mansor.. hohoho.. *maaf, saya anak murid yang teruk =="
btw, tadi.. waktu mula mula datang driving school.. ada seorang kakak ni tanya
"adik, ni siapa?" *jari ditunjukkan kearah seorang lelaki disebelah saya..
"haaa.." *belum sempat menjawab.. tiba tiba lelaki disebelah mencelah
"saya ni papa dia merangkap bodyguard dan driver dia" *sambil tersenyum
"papa..." -__-"
"ye ke ayah? muda nya.. tipu lahh.. mana ada ayah muda dapat anak besar macam ni"
"betol lahh akak.. ni ayah saya.. nak tengok ic dia ke?"

didalam kereta..
"betul ke lelaki tadi tu ayah kamu?"
"betol lahh cikgu.. itu ayah saya"
"umur dia berapa?"
"rasanya 53"
cikgu terdiam..

dalam perjalanan pulang kerumah.. seperti biasa saya akan bercerita mengenai apa yang telah berlaku

"kenapa kakak cakap papa 53?"
"errr.. eyhh.. haah laaa.. papa 43! hahahaha.. sorry papa.. lupa! hahaha.. ermm.. laaa.. patut lahh tadi cikgu diam je waktu kakak cakap papa 53.. hahaha.. mesti dia ingat kakak penipu :P"

sememangnya saya suka berangan apabila papa saya berumur 53 c(:

sorry papa.. hee :)


muka semangat sebelum pergi driving school c(:

No comments: