SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Tuesday, 3 April 2012

kelip kelip =="

assalamualaikum :)
oyehh oyehhh.. *mood happy
tadi saya teman mama saya pergi tempat kerja dia.. ouh.. tak sangka lain daripada yang lama *lupa nak ambil gambar --"
kemudian.. waktu rehat.. disebabkan kami berdua sedang berpuasa :) maka, *skema betol kau ni mama mengambil kesempatan untuk menghabiskan duit berbelanja.. beli seluar jeans dan tali pinggang :)
*bukan saya punya
yang paling mengejutkan.. apabila mama cakap dekat akak tu..

"saya nak saiz 27, 28 ataupun 29 je tau?"

what?!!!!!
..
..
..
..
..

"mama, itu seluar kakak ke seluar mama?"
"seluar mama ok.. kenapa? ingat mama guna saiz berapa?"
"err.. tapi 26,27 or 28 kan saiz kakak"
"memang lahh.. baru tahu ke kita sama saiz? cuma mama perlu potong tinggi dia siket je.. kalau kamu tak payah lahh"

TIDAKKKKKKKK!!! *wait! mama anak tiga.. saya? rasa kahwin pon tak pernah? homaiiiiii =="

mula mula.. macam tak percaya.. bila mama try.. --"

"kakak, sama kan saiz mama dengan kakak? cuba kakak try pulak.."

mama saja nak buat saya jeles ke?
gila lahhh! ishh.. kalau saya kahwin nanti.. macam mana? mesti 36,37,38.. HOMAIGOD!

ok.. tak kisah lahhh.. cerita lain pulak.. selepas berjalan jalan.. mama singgah kedai cermin mata.. mama cakap.. 

"saja.. cuci mata je :)"

tiba tiba, saya tertarik dengan satu cermin mata ni :P sebab dia cute.. then, mama cakap.. try lahhh..
beberapa minit kemudian..
..
..
..

"adik, berapa harga speck ni? siap multi coated lens dengan transition lens.."
selepas diteliti.. 
"ok lahh.. bila boleh siap ni?"

saya : =,="

"mama, siapa yang nak guna tu?"
"kakak lah.."
"what? eyh.. kakak suka suka je try.. tak perlu lahhh.."
"tak apa lahhh.. boleh tukar tukar nanti.."
"err.."
"dah dah.. mama dah beli.. pakai je.. banyak pulak bunyi.."
"hmm.. terima kasih mama :P"

yehaaaa! dapat hello kitty sunglasses.. sunglasses lagi.. hadoii..
iloveyou mama! c(:

btw.. semalam kelmarin.. saya beli kasut idaman :)
hahahaha.. mama yang paksa :)





-tamat-

No comments: