SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Monday, 9 April 2012

selamat tinggal sayang :')


assalamualaikum.. :) maaf.. gambar diatas agak comel menyakitkan hati.. hahaha.. 
btw.. saya nak minta maaf.. sebab dah lama sangat tak buat post baru.. hee.. :) *busywoman
btw, sambil buat post ni.. saya tengah dengar safe and sound ouhhh.. saya suka lagu yang mempunyai maknanya sedap dan suara empunya lagu tu sedap :) *kenapa tukar topic ni? -__-"
sebenarnya, nak cakap.. saya dah potong rambut.. so, selamat tinggal kepada rambut lama yang serabut :)
saya dah potong rambut pendek gila! repeat, pendek gila! hahahaha *padahall... =,="
maaf, saya telah diberi harapan yang palsu.. err.. 

"kakak, yang hari tu mama cakap.. tarik balik lahhh.. tak payah potong pendek.. trim siket je ok?"
"hmm.. as your wish -__-"
"amoiii.. rambut amoii dah cantik.. tak perlu potong meyh.. rugi.. amoii simpan bagi panjang lagi siket laa.. ok.. saya trim siket saje laa.. ok?"
"hmm.. yelahh.." :'( 
"amoii, saya potong 2 inch ok?"
"err.. 5 boleh tak?" :)
"ouh.. ok ok"

hasilnya..
..
..
..
..
saya menyesal.. rambut saya.. erm.. hahahaha.. btw, aku rasa kekok bila dah pendek siket.. hee.. 
nanti saya upload pic rambut baru ok? :)

No comments: