SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Saturday, 16 June 2012

cerita kedai kopiesss :)


fuhhhhh.. *tiup blog yang sudah bersarang*
assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1Malaysia *waving* :)
baiklah.. awak awak awak dan awak semua mesti terlalu teramat rindu saya.. kan? haa.. saya tahu tu :') *memang ramai pon pembaca blog kau ni munirah =="
baiklah sayang sayang sekalian *aksi menggoda* macam yang awak awak nampak gambar kat atas tu.. saya ada tulis MAAFKAN SAYA kan? itu bermakna, saya merasakan seperti awak awak semua merajuk dengan saya.. ok.. walaupun beberapa bulan dan bulan bulan seterusnya.. sesetengah daripada anda, ada yang bertanya tentang blog ini..
tetapi, jawapan yang saya mampu beri hanyalah sebuah senyuman :) HAHA ok.. kini, saya kian pemalas untuk menghupdate blog ini.. lalala~ 
tak apa lahh.. hari ini.. saya bertekad untuk menambahkan lagi post post yang ada.. repeat, HARI INI sahaja.. lol :P
ok.. ini kerana, hari ni sahaja yang agak free.. maklumlah, saya kan bakal PM :) jaga anak, kemas rumah, cuci pinggan, mop lantai, sapu sampah, buang sampah, memasak, menjahit, mengait dan lain lain 
HAHA. percayalah, ianya hanya penipuan semata mata *kenyit mata*
ok.. sebenarnya.. post kali ini nak bagitahu.. saya tak sangka, blog baharu ni dah mencecah 100 post :O *pengsan*
tak sangka! :')
ok.. lihat di bawah.. 
tak nampak? haa.. padan muka! HAHA
baiklah, saya nak bersedia untuk membuat post yang seterusnya :)
bye!

No comments: