SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Monday, 18 June 2012

kepenatan yang menggila -____-



assalamualaikum :)
salam sejahtera, salam perpaduan dan salam 1Malaysia *kenyit mata*
baiklah.. cerita saya pada hari ini berkisar tentang SUKAN SEKOLAH 2012
untuk pengetahuan anda semua, sukan sekolah saya bakal diadakan di PADANG SEKOLAH SMK RAJA ALI pada 23 JUN 2012, sabtu :) 
so, laiii laiii laiiii.. moh semua pakat pakat datang ke sekolah saya :)
sekiranya anda hadir, anda akan nampak atlet atlet seperti saya berlari untuk mengumpul mata.. choyyyy.. munirah perasan -___-"
sebenarnya, tadi.. saya terpaksa balik lambat disebabkan kawad bomba :') tak mengapa, sekurang kurang nya BOMBA dan bukannya PENGAKAP T_____T HAHA
ok.. tak banyak yang saya mampu tulis malam ni.. cuma, saya ingin meluahkan rasa yang telah berbuku didalam hati setelah sekian lama *ayat kauuuu -__-
SAYA RINDU ADENA MOHD #HarapMaklum :'(


No comments: