SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Saturday, 16 June 2012

tawaran untuk menjadi ARTIS

assalamualaikum :)
baiklah, ini post yang kedua untuk hari ini.. hehe.. actually, saya nak bercerita tentang bakal artis baharu..
baiklah, artis ini diberi nama oleh mak, ayah, atuk, nenek, moyang, jiran #auta
ini cik akak yang cantik jelita dan mempunyai suara yang sangat teramat sedap merdu :)

*lihat! saya dah cakap, dia sangat cantik :) *

saya kenal dia di SMK Raja Ali jugak.. satu kelas dengan dia, sebab kami berdua ambil arab.. dia duduk asrama dengan saya jugak.. tapi tak pernah satu dorm dengan dia.. :( ok, dia sangat peramah, comel dan baik hati.. sebenarnya, saya tak rapat sangat dengan dia.. sebab dia pindah awal sangat T___T tapi kat  Twitter, kami selalu bertegur sapa :) btw, lupa nak cakap.. dia dimiliki seseorang *melepas :P hahaha ok.. saya tak tahu nak cerita apa lagi lihat video dia :) dia gadis yang memakai tudung berwarna merah jambu, dan yang bermain piano merupakan kawan dia, tasha..


sebenarnya, tujuan post ini ialah ingin menyatakan yang saya terlalu cemburu dengan mereka.. mereka dikurniakan suara yang sedap, merdu dan diberi kelebihan kerana pandai bermain alat muzik.. #admire
ok.. sekian sahaja berita hari ini dari saya, Nur Munirah Mazzuki *cakap alaa alaa berita TV3*

No comments: