SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Wednesday, 25 July 2012

adena . shazwina . aisyah :')





assalamualaikum..
hmm.. betapa rindu nya aku kat korang.. :')
sebenarnya nak cerita dekat korang.. semua yang terjadi kat aku.. tapi aku tahu korang busy.. aku tak nak korang rasa terbeban pulak bila aku cerita semua ni..
so, bila korang tanya.. aku ok atau tak.. aku cakap aku ok.. 
aku minta maaf.. aku tipu.. aku betul betul sedih..
aku harap korang baca post ni..
:'(
ingat tak dulu.. kalau ada antara kita yang sedih.. kita akan hug sama sama kan?
 i really miss that moment :')
sebenarnya aku sedih.. tapi.. malangnya, aku dah lupa macam mana cara untuk menangis..

No comments: