SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Thursday, 26 July 2012

berita gembira dari seberang :)


assalamualaikum :)
sebenarnya, saya ada satu berita baik.. yey!
hee.. rasa bahagia sebenarnya.. ingat tak cerita tentang semalam? hmm.. yang saya kena kejar dengan makhluk aneh -___-"
ok.. tadi.. waktu tengah study pengajian am.. tiba tiba cikgu dzul *guru kelas* datang..
then, dia panggil muzaliffah a.k.a iefa *ketua kelas*
beberapa minit kemudian.. cikgu panggil saya dan dia suruh ikut pergi pejabat..
semasa berjalan
"munirah, cuba cerita siket apa yang dia buat dekat awak semalam?"
"dia? siapa?" *muka blurr*
"dia...."
"ohhh -___-"
lepas tu.. saya pon bercerita laa.. dari mula sampai akhir.. then, dengan secara terkejut dan mendadaknya.. cikgu dzul cakap..
"ok, lepas ni.. polis akan datang dekat sekolah kita dan akan soal siasat awak.. sebab nak buat laporan polis"

WHATTTTT?!!

terkezutt ohhhhh.. 
lepas tu.. kitorang duduk dekat pejabat.. masa tu tak ramai pon dalam bilik tu.. saya, iefah dan cikgu..
tak lama kemudian.. ada beberapa orang polis datang..
then, dia tanya itu dan ini.. lama jugak.. penat bercakap -___-"
sempat lagi diorang buat lawak.. lelaki boleh cerita laaaa... hadoiiii.. tak memahami langsung! hahaha
akhir ayat daripada koperal tu..
"munirah, muzaliffah.. saya harap kita dapat tangkap orang tu.. dan awak berdua perlu bekerjasama dengan kami.. supaya awak berdua boleh buat pengecaman selepas tu.. so, ambil nombor ni.. kalau ada apa apa.. boleh call"
lepas je polis tu pergi.. iefa tanya cikgu..
"cikgu, kalau macam tu.. kitorang kena bawak fon laa kan?"
"saya rasa.. awak berdua patut bawak.. sebab benda ni tentang keselamatan awak berdua.. takut.. dia ingat muka awak berdua.. so, bawak laaa"
eleyhhh iefah ni.. macam selama ni tak bawak pulak -____-"
hahaha.. so, sekarang ni rasa macam selamat siket.. dan tak rasa takut sangat.. sebab, polis tu cakap.. dia akan buat rondaan dekat kawasan sekolah tu.. alhamdulillah..
btw, nak bagitahu.. zaki masuk form six balik.. habisss laaaaaa~ T____T

btw, mana nak cari spray pemedih mata ehhh? sebab sebelum ni guna perfume je.. tapi botol burberry uh gedabak sangat -____-"

No comments: