SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 22 July 2012

out of sight, out of mind

assalamualaikum dan selamat menyambut bulan yang penuh keberkatan :')
actually, dengan jiwa yang bercelaru dan fikiran yang berserabut..
saya telah menambahkan lagi kekusutan dengan membuat assignment ekonomi.. hahaha
ok.. dengan presentation sejarah nye lagi.. alahaiiiii..
hahaha.. ok lahhh.. btw, sekarang tengah dengar lagu ni :)


serious, bila dengar lagu ni.. teringat kat myra.. :')
sedihnyaa.. rindu kat dia..
sebenarnya.. saya ada buat video sempena puasa.. tapi.. penat pulak rasa nak upload kat blog ni.. hahaha..
maaf maaf maaf~ saya tak berubah.. masa yang mengubah saya :P
HAHA.. ok.. sekarang ni jugak.. tengah text dengan addy :)
hahaha.. dia kelakar.. btw, thanks addy.. untuk segalanya.. :')
dalam masa yang sama.. sebenarnya, saya tengah baca twitter kawan saya.. ok.. dia aneh.. haaa.. masalah masalah.. hahaha
hmm.. tak banyak yang saya boleh cerita kat sini..
cuma, satu je.. 
saya terlalu rindukan semuanya :')
mungkin saya terlalu hipokrit dan pentingkan diri..
tapi itu je cara yang terbaik untuk saya
hahaha.. i hope so :)
selamat malam.. 
semoga angin membisikkan kata rindu dan sayang saya kepada awak semua :')




No comments: