SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Saturday, 4 August 2012

teh o ais limau


assalamualaikum.. ok.. actually, kali ni short post.. sebab sedang menyiapkan essay.. uhhuuukkkk.. short post lagi *sigh* =="
hmm, sebenarnya nak menyatakan hasrat bahawasanya.. kini, saya terluka T___T sobbb sobbbb
baiklah, kebelakangan ni.. saya dah jarang mengambil gambar.. ini kerana.. saya ingin mengejutkan anda dengan rambut baharu.. rambut raya laa kunon.. niat di hati nak volume kan siket rambut.. sebab nak merasa rambut kerinting..
namun begitu, *skema pulak kau! baling tembikai lima bijik* akibat untie yang degil tu.. tak mahu dengar betul betul.. menyebabkan rambut saya sama seperti tahun lepas.. :'( sedihhhh ohhhh.. macam tak ada beza..
layer yang paling panjang ialah layer yang paling pendek sebelum ni.. menyesal tak take pic sebelum gunting rambut.. kalau tak, mesti awak semua nampak perbezaan ketara dia :'(
bak kata adik saya

"kakak, rambut kakak.. err.. pendek daripada tadi.. kalau tak sampai pinggang kan?"

huwaaaaaaaa!!
kalau pendek macam ni, memang tak merasa laaa rambut kerinting untuk raya.. 
hmm.. tak apa laa.. benda dah jadi.. moral of the story, jangan gunting rambut.. kalau rasa nak simpan rambut panjang :'(
bersyukur apa yang ada.. kedua dua gambar ni, ialah gambar sebentar tadi
*sama macam tahun lepas punya gambar* T______T



No comments: