SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Thursday, 27 September 2012

awak, saya risau :'(

assalamualaikum..
nak tahu sesuatu? tadi.. habsah jatuh -__-"
saya ingat biasa je.. so, saya suruh dia naik bas.. but.. :'(
baiklah baiklah.. mesti awak awak tak faham kan?
saya cerita semula *sigh*
dikala saya, nazihah dan habsah berjalan.. menuju ke tempat perhentian bas kami..
setibanya disana.. kami pon tunggu laa bas.. lama ouhhh~ -__-"
beberapa minit kemudian.. bas sampai.. kami berjalan menuju ke arah bas.. sedang saya menyanyi nyanyi dengan hati yang riang..

"patah seribu hatiku.. bila mengenangkan segalanya kita bina.. bersama......."
*kedebukkkkk!!!!!!*
"errr? habsah? macam mana boleh jatuh?" -saya-
"haa.. tak tahu.. melly, kaki aku.." -habsah-
*saya turun dari bas*
"bertz? kau ok tak ni? hmm.. pakcik, abang saya rasa baik jalan dulu.. kawan saya jatuh ni" -saya-
"tadi bukan kau belakang aku ke?" -nazihah-
"aku tak tahuu" -habsah-
"adik, naik jelaaa.. tak apa.. abang tunggu.. bagi kawan adik berdiri dulu"-dreba bas-
"melly, aku tak boleh gerakkan kaki ni.." -habsah-
*nazihah pegang tangan habsah*
"korang pergi laa dulu.. aku balik dengan makcik aku nanti" -habsah-
"pakcik, abang jalan dulu.. saya tunggu kawan saya"-saya-
*bas RapidKL U6 pon pergi meninggalkan kami*

waktu tu.. habsah tak boleh bergerak.. dia dah start nak menangis.. ouhhh goshhh! saya tak reti tenangkan hati orang T___T
drama tu berlaku agak lama.. kami duduk hampir di tengah jalan =,="
saya dan nazihah tak tahu macam mana nak angkat habsah.. so, kami suruh habsah lompat lompat pergi duduk tepi jalan.. *part yang kelakar!*

"bertz.. kau comel.. macam rabbit! :) dah dah.. jangan menangis.. aku tak suka tengok kawan aku menangis"

tapi, waktu tu.. habsah still menangis.. memang saya tak tahu nak buat apa..

"habsah.. nak aku urutkan kaki kau ke?" -nazihah-
"jangan! aku takut.. kalau urut jadi lagi teruk.. jangan jangan.. biar..  bertz, nak aku call siapa ni? mak kau?" 
"jangan jangan.. call makcik aku.. mak aku jaga budak UPSRA"

*saya pon mula laa calling calling dengan makcik habsah*

hampir setengah jam juga nak tunggu orang yang boleh jemput habsah balik..
sebenarnya, saya bukan apa.. tak kisah sangat pon.. *yeke? tapi muka kau lebih pucat tadi* -__-"
cuma, apa yang buat saya takut.. kaki yang sakit tu ialah kaki kanan dia yang dia pernah operate dulu..
waktu dia menangis, saya pon rasa macam nak menagis.. haishhh.. luluh betul hati bila tengok kawan kita menangis.. tapi tak kan nak menangis jugak kan? mesti laa dia lagi kuat menangis nanti..
so, sepanjang masa tunggu orang yang bakal jemput dia.. saya pon bersembang sembang dengan habsah.. gelak gelak.. dan lain lain supaya dia boleh lupa sekejap sakit kaki dia tu..

situasi pada waktu malam :
habsah text.. dan ayat dia buat saya rasa macam nak pengsan doploh hari =,="

Mel , aku okay . Doc cakap kaki mungkin patah sikit . Tapi dia tak sure . Dia kata kena check pakar dulu . I got 7 day mc . hewhew . jangan risau aku okay .

gila kau habsah! MUNGKIN PATAH SIKIT?!! whattt?! are you kidding me? kau macam rileks je.. habsah.. jaga laa diri baik baik.. jangan laa sakit sakit.. aku risau laa.. hmm.. nanti, hari minggu.. aku datang rumah kau.. hantar buku untuk kau.. kalau kau tak dapat datang untuk trial, kau tetap kena baca buku tau.. janji! :( jaga diri..
aku bakal merindui kau


-kaki habsah dah jadi besar macam giant- :'(

No comments: