SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 9 September 2012

mungkin..



assalamualaikum..
baiklah, saya tahu.. adakalanya menulis blog ini agak membuang masa.. kerana tak ada siapa pon nak tahu kisah hidup saya.. 
tapi itu lahhh, mungkin ianya telah menjadi suatu kebiasaan.. :)
tak mengapalahh.. kita jadikan kebiasaan itu sebagai suatu rutin ok?
hahahaha..
sebenarnya, saya tak ada cerita.. ouhhh mungkin :)
mesti ada yang tertanya tanya *perasan*
kenapa tajuk post kali ini 'MUNGKIN'

ini kerana..... hahahaha.. biar saya sahaja yang tahu..
haaa.. ianya suatu yang sangat mudah..
kemungkinan itu boleh timbul didalam fikiran sekiranya kita tidak mempercayai kewujudan atau kebenaran sesuatu.. 
pada saya, ianya mudah..
"BERTANYA"
pertanyaan mampu merungkai jutaan persoalan dan ke'mungkinan' persoalan juga mampu menjawab 'mungkin' awak tu.. 
faham? hahahahahaa :D
baiklah, saya ingin melabuhkan tirai malam..
assalamualaikum dan selamat malam :)

No comments: