SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Wednesday, 17 October 2012

hujan gerimis, pelangi mendatang :)


assalamualaikum!
siapa rindu saya? siapa rindu saya *buat muka teruja* :)
baiklah, encik, cik, tuan, puan. saya tahu, saya dah lama tinggalkan blog ini. mesti awak semua rindu bukan? *muntah hijau*
tak mengapa lah. yang paling penting. saya rindu blog ini. sangat amat terlalu!
mungkin post kali ini akan dipenuhi gambar dan menyebabkan loading yang terlalu lama.
maafkan saya :')
gambar gambar dibawah merupakan gambar kami sewaktu di FRIM beberapa minggu yang lalu -___-"
ini semua salah mereka! tak upload awal awal. pfttttt~
baiklah, kita mulakan. dari sekarang!

 *mandi ouh mandi manda*

 *antara makanan yang kami bawa*

*senyummmm~*

*masa untuk makan!*

 *saya sedang termenung melihat belon dihujung sana*

*tiba tiba izzati tarik saya dan cuba untuk membuatkan saya basah*


 *gegirls*

*ros dan izzati*

*kami, budak dibarisan hadapan. hujung pintu*

*bersama zuhaimi yang gila lagi annoying*


*ummi yang saiko dan ros yang comel*

*fatin liyana* 

*amy dikelilingi para gadis. lol :P*

*aksi aksi bermain gelongsor*


*antara lelaki yang pergi*

*saya tahu, saya bakal merindui mereka*

*nampak tak siapa yang kelaparan disitu? :P*


*k-pop crew*


*muka kanak kanak yang digigit pacat*

*kami bertiga :)*

 *asmida dan saya*

 *antara yang pergi*

*teruja ea encik amy. NA lah tuuu :)* 

*sila focus gambar belakang. cik izzati yang cantik sedang membuli saya. dia berniat untuk menarik saya ke dalam sungai*


 *semua lelaki, kecuali seorang :P*


*ok, time ni ada sesuatu yang pelik di tangan saya. saya ingat pacat. selamat tak menjerit*

 *ros, asmida, izzati, ummi, saya*


 *khaulah dan fatin liyana*

 *gambar saya dan ummi sangat banyak*

*lihat! kaki siapa dibelakang? :P*

 *gambar yang menarik*

 *selamat tinggal FRIM, semoga kita bertemu kembali*

kebanyakan gambar ini. ditangkap oleh encik zaki. oleh sebab itu, gambar dia tak ada. apa apa pon. zaki sangat annoying sebab kalau diteliti balik. banyak gambar saya. tetapi dalam keadaan yang tidak sedia. mesti dia berniat untuk membahan saya -__-"
*baling tembikai enam biji*
btw, tak dapat dinafikan. gambar gambar yang dia snap, sangat menarik! :)
thanks kepada zaki!

Note : walaupun saya nampak macam makcik yang garang, tetapi hati saya baik *sorok pisau dekat belakang* :)

No comments: