SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Monday, 29 October 2012

ku hanya penghibur jalanan :')


assalamualaikum.
salam rindu dari saya. yang jauh diperantauan *lambai lambai jiran sebelah*
tak banyak yang mampu saya katakan.
cuma kepanasan yang melampau berlaku pada ketujuh tujuh hari *isninnnnnnnnn, selasaaaaaa, rabuuuuuuu, khamisssssssss, jumaatsabtuahad*
hampir tiap masa.
panas berpanjangan.
air berbaldi baldi mandi pon masih tak dapat melegakan suasana.
ice cream kelihatan seperti mencair dengan sendirinya.
sejujurnya..
pening sakit kepala semakin teruk.
rasa macam makan ubat pon tak ada function.
niat di hati nak makan sekali 5 biji je ubat tu. haishhhhh..
pahala tak cukup lagi~
-_____-
pandangan semakin kabur.
selera makan berlari jauh tinggalkan saya.
suhu badan panas. rasa seperti demam setiap hari.
tak mampu nak senyum. sehinggakan ada orang cakap saya moody.
apabila saya berdiri atau duduk terlalu lama.
terasa diri akan berada di awangan.
mungkin cuaca ini terlalu panas.
fliphair~ *senyum*
sebenarnya saya sedang mengulang kaji sejarah sekarang ni. tapi itu laaa.
nafsu menghasut, memujuk diri.
supaya update blog yang usang berhabuk kuno buruk takstyle
mungkin, saya RINDU :')

Note : semoga berjaya kepada sahabat sahabat saya yang bakal dan sedang menghadapi final exam. hidup ini seperti ice cream. sebelum ia mencair, nikmati dan hargailah ia. :)

No comments: