SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Tuesday, 9 October 2012

melompat lebih jauh!

ASSALAMUALAIKUM


hari ini saya cuba untuk mengupdate blog sebanyak yang mungkin kerana saya telah menjadi ahli BLOGGERS PALING PERASAN, BANYAK PEMBACA SEDUNIA
*muntah hijau*
awak awak tak rasa ke saya ini sedikit saiko *bak kata tulisan ummi*
yeah! saya munirah saiko yang gila. gilakan awak!
kepada awak awak yang sedang bentang tikar mengkuang, makan pop-corn or ayam goreng or apa ke sambil siap sedia untuk baca blog ini.
saya ingin bagi peringatan.
sebab awak dah berjanji sesuatu dengan saya. awak telah berjanji


SAYA BERJANJI SAYA AKAN BELAJAR SELEPAS BACA BLOG MUNIRAH. SAYA FAHAM DAN SAYA WARAS KETIKA MEMBACA PERJANJIAN INI !

so, awak dah baca kan? dah janji kan? maknanya, kalau selepas 5 minit awak selesai baca blog saya, dan awak tak pergi mula belajar. awak akan ditimpa malang. malang yang sangat tragis! ala ala Final Destination 13. sila forward kepada duapuluh rakan anda yang lain.
hokeyy hokeyy. itu sangat annoying! daripada awak baca message macam ni lebih baik awak tengok cerita mak limah balik rumah. ehh? -__-"
saya paling benci broadcast yang sakai lagi menjengkelkan sebegitu!

baiklah, sebenarnya saya nak mengatakan sesuatu. saya rasa saya perlu berjumpa pakar psikiatri *cita citaku!*
bukan apa, kadang kadang saya rasa seperti bercakap sendiri. tak tahu nak bezakan realiti dan fantasi.
sebagai contoh, saya rasa saya baik, peramah dan comel. rupa rupanya tidak.
saya hanyalah manusia biasa yang terlalu baik, sangat peramah dan amat comel. ehhh?!*baling tembikai duapuluh biji*
baiklah, saya serious kali ni *buat muka patrick yang menahan sakit perut*
saya cakap, saya nak jauhkan diri dari twitter, facbook dan phone. malang sejuta kali malang!
selama dua hari ini, saya masih dengan crush crush saya itu.
menjadi stalker tetap mereka!
ohh, saya gila! gilakan crush!
*crush yang tak pernah wujud*
saya bukannya jauhkan diri daripada twitter, facebook dan phone.
saya cuma tak post status, tweet dan tak on nombor maxis. tetapi nombor celcom on -___-"
bijak bijak! *buat iklan susu tepung*
 saya juga suka fikir tentang benda benda yang bukan bukan. kalau bosan buat sajak *hape kau hingat kau boleh jadi sasterawani negara lah lepas kau buat sajak bagai!*
sasterawani? ouhhh.. bahasa kuhhhhh~ *kelip mata laju laju*
baiklah, rasanya saya perlu berhenti menaip. sebelum saya start merepek dan melalut tak tentu hala.
sebelum saya menari samba dari pagi ke petang. sebelum saya melompat lompat sambil main cucuk cucuk bintang.

kepada para para dance yang bakal sedang menghadapi exam PMR.
semoga berjaya! 
doa tulus ikhlas daripada kakak yang pernah berangan untuk mendapat 28A untuk PMR. ehh?!
jangan asyik melayan Running Man or Oppa Ganggam Style je kerja. pegi study pergi!

Catatan : kalau mengharapkan terus menerus mengharap untuk melihat bintang dan bulan dimalam hari tetapi awak masih tidur di atas katil. lupakan! hidup ini perlukan usaha.

No comments: