SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Saturday, 27 October 2012

saya dan mimpi



tidur semalam.
bermimpkan tentang bintang.
bintang yang terlalu banyak.
cerah, bersinar, berkilau.
tempat yang indah.
seperti selalunya.
bezanya ialah waktu malam.
mungkin juga saya rindukan dia.
dia yang sudah lama menghilang dari mimpi mimpi saya.
dahulu..
dia yang selalu muncul dalam malam dingin saya.
sekiranya saya tahu siapa dia sebenarnya.
mungkin saya tidak perlu tercari cari.
siapakah dia yang sebenarnya.
terjaga dari lena yang sementara.
hanya malam yang kelam menemani.
kebuntuan menyelebungi.
selamat malam mimpi :)

note : pelik. sehingga sekarang saya tak tahu. siapa dia. siapa nama dia. saya hanya tahu itu dia. apabila saya terjaga dari tidur. semua tentang dia. saya akan lupa. kecuali, tempat itu dan bayangan dia. 

No comments: