SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 17 February 2013

Dejavu 17

ASSALAMUALAIKUM

hai semua. ini post kedua untuk tahun ini. untuk hari ini :) ouhh.. untuk pengetahuan awak semua. sekarang saya sedang dengar lagu The Junas Monkey - Jadian. band ni semuanya handsome handsome. hewhewhew :P baiklah, saya rasa saya akan mulakan post saya sekarang. ye sekarang! :)

*Kisah 7 Bulan Sebelum*

sesuatu telah berlaku kepada saya. sesuatu yang tak mungkin dapat saya lupakan. saya gembira dah bangga kerana saya pernah lalui saat saat seperti itu. *dancing* :') ouh yeah. mungkin saya sedikit kecewa. tetapi, saya gembira sebab saya rasa, saya baru kenal. apa erti kehidupan. ianya tidak akan selamanya bahagia. sekarang saya faham. ecececeehhhhh~ kbye!

*Kini*

pada tarikh, dan pada waktu yang sama. saya tweet. ohoooooooo! imma happy girl :) saya mengaku, sesungguhnya saya tak dapat nak tipu diri saya yang saya memang tak boleh untuk berpura pura tentang kewujudan tarikh ni. hmm.. ianya sangat bermakna. pada tarikh ni saya berkenalan dengan seseorang yang digelar sahabat. but, at the same time. saya kehilangan seseorang yang bernama kekasih. haaa.. *next*
7 bulan sebelum ni, saya dapat satu panggilan. selepas saya terjaga dari tidur setelah mendapat satu text. *1.41am* kami on the phone berjam jam lamanya. *hari persekolahan* dan pada hari ini. ia seolah olah Dejavu. haaa.. macam tak sangka. cuma, hari ni agak berbeza.

*17 Februari 2013, 4:41 AM*

"mimpi indah :)"
..
..
..
 *maaf, saya malas nak taip pepanjang :P*

beberapa minit kemudian, saya tertidur.

*17 Februari 2013, 6:25 AM*

seseorang menelefon saya. benda pertama yang saya buat ialah lihat nama pemanggil *amboih, detail nya* -__-

.HIM.

ommo! terkejut. dah kenapa dia call pagi pagi. hahahahahahaha :D
*angkat call*

"hmm.. hello?" *mamai, suara bangun tidur*
"saya sayang awak"

*terkejut, pengsan* #hiperbola disitu. hahahahahahaa :D bayangkan bayangkan bayangkan? macam mana saya tak melting? ouhhh.. gila bayang! :P hmm.. kesimpulannya, apa yang berlaku pada 7 bulan lepas, kini ataupun 7 bulan akan datang ialah sesuatu yang dipanggil kehidupan. walaupun ianya Dejavu. tetapi, pasti ada kelainan pada cerita itu. kehidupan adalah sesuatu yang kita sukar untuk jangka. sama ada pengakhirannya membuat kita gembira. ataupun membuatkan kita berfikir sejenak. apakah erti kehidupan. kita tak akan selamanya berada diatas. kan? :) macam naik kapal terbang. mesti ada satu destinasi yang kita ingin tuju. dan pada ketikanya. kapal terbang akan mendarat. serta merta kita akan berada dibawah. right? faham tak apa maksud saya? ok tak faham. kbye! :P

note : kalau itu hanya mimpi. please, jangan kejutkan saya dari mimpi indah :')

No comments: