SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 17 February 2013

hectic !

ASSALAMUALAIKUM

17 Februari 2013.
hari berganti hari. minggu berganti minggu. bulan berganti bulan. akhirnya saya berjaya untuk meng-update sesuatu. yey me! *lompat lompat* :)) sebenarnya, sebenarnya saya.. tak ingat cara bagaimana untuk post. *sadis* maafkan saya! :( mungkin dah terlalu lama tinggal. rindu saya kan? ye, saya tahu. awwwww~ :P mungkin, kalau awak perasan *munirah tade orang pon baca blog kau ni. kau private kan?* #saiko. baiklah, berbalik kepada tajuk kita sebentar tadi *ececehhh* sebenarnya saya ada buat sedikit perubahan pada blog saya. HAHAHAHAHA :D ok, saya tipu. banyak sebenarnya. blog kali ini agak simple. but yeah, i'm happy :)

dikesempatan yang ada ini, saya ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BAHARU! *setelah dua bulan berlalu* -__- ok ok. lupakan. so far, ada banyak cerita dan kisah yang berlaku. tetapi, bukan sekarang ok saya cerita. lain kali.

*20 minit kemudian*

papa nak makan. yeah! tengah tengah malam ni. hahahahahaa :D papa memang saya macam saya. so, nak tak nak. kena tukar baju. pergi rumah sebelah a.k.a rumah opah untuk memasak. trolololololo~ saya tak hebat dalam memasak. tetapi kalau untuk kelangsungan hidup boleh lah :P
haaaaa.. dah lupa nak cerita apa. hadoiii.. ouh yeah! esok sekolah. ehemmm.. ye, SEKOLAH! setelah seminggu bercuti sempena HARI RAYA CINA :)

nowadays, sibuk dengan assignment, assignment, asignment dan asignment. fuhhh~ dengan pengawas lagi. memang tak terkejar woii. hahahahahaa :D tapi saya anggap itu semua sebagai satu cabaran untuk saya :) semoga saya mampu untuk menghadapinya. baiklah, saya ada sesuatu yang ingin dikongsikan pada malam ini. jumpa pada post seterusnya.


saya cuma terlalu rindukan mereka :')

No comments: