SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Wednesday, 18 September 2013

kini dan masa akan datang :)

assalamualaikum :)
setelah beberapa kurun saya menyembunyikan diri. akhirnya saya kembali *itu pun selepas beberapa post*
maafkan patik :P
rupanya tanpa saya sedar. hari demi hari. saya semakin dewasa. wooooo~
untuk pengetahuan, hari ni merupakan hari anugerah kokurikulum. anugerah koko terakhir yang boleh aku rasai sendiri sepanjang zaman persekolahan *sigh*
rasa berat hati untuk tinggalkan bangku persekolahan. sebab saya tahu, sejurus selepas meninggalkn alam persekolahan ni. semua akan mengambil haluan masing masing.
sure! saya bakal merindui mereka.
btw, tadi Azrol jadi tokoh koko lelaki.
tiba tiba rasa macam diuji.
hahahahahaha
SAYA KUAT!

No comments: