SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Monday, 14 October 2013

lagenda pelajar

Assalamualaikum :)

mungkin agak lama aku tak menyentuh dan menari narikan jari aku diatas badan nebby yang hensem ni. bagi yang masih tertanya tanya berapa lama. mohon. awak awak lihat semula entry terakhir. darabkan dengan segala post yang pernah aku update. darabkan dengan saat. bangga tak? :)

dipendekkan cerita yang memang tak ada modal untuk bercerita ni. harap semua terhibur dengan gambar gambar yang bakal ditampal. memandangkan cik munirah kita ni terlalu penat untuk memerah idea. kbyeeee~

dimulakan dengan gambar kacak bergaya daripada Anthony. hahahahahaha :D




faiz, ty, wada, me, ummi, bertz




ant mula tunjuk aksi comel  


 ty, me, ummi


kadang kadang aku rasa bangga dengan baju biru yang aku pakai. bukan bermakna sebab aku pengawas. tapi sebab aku masih bergelar sebagai seorang pelajar *latar belakang piano untuk ambil mood sedih* bayangkan! aku pergi ShowCase Shila Amzah dengan baju sekolah. yelah, memang lah aku suka gila Shila Amzah. tapi aku sanggup dari habis tutorial class terus pergi The Icon. dah lah lambat 2 jam. fuhhhh~ selamat disambut baik. mohon jeles. hikhikhik :P

note : walaupun muka kita buruk dan selekeh dengan berpakaian sekolah tetapi kita perli ingat walau dimana kita berada, sejauh mana kita merantau. jangan lupa asal usul kita. SI BUDAK SEKOLAH

No comments: