SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 3 November 2013

another day to remember :)

ASSALAMUALAIKUM :)

hai cinta hati. post kali ini pendek je. almaklumlah gua ni pemalas *tunjuk penumbuk* kengkunon brutal lahh tu. hee :D atok beli basikal baru! lagi! maknanya dah ada 3 basikal. 2 baru dan 1 yang lama. dan dengar cerita dia nak beli lagi. thanks atok. kakak love you! disebabkan saya ni memang jenis suka aktiviti luar macam berenang, berbasikal. maka, memang saya antara manusia yang bahagia. *joget joget* untuk pengetahuan semua, hampir setiap hari lah saya pergi taman tasik titiwangsa. sebenarnya taman tasik tu tak jauh mana sebab saya selalu je jog dari rumah ke taman tasik titiwangsa tu dengan Adena dan Fatin. tapi  dulu lah. sekarang ni masing masing dah busy, diorang pon dah pindah *menangis* :( so, saya nak tunjuk basikal basikal baru. yeyyyy!

Note : saya rasa saya nak post pendek je. tak sangka pulak. maaf yee. hikhik :P

No comments: