SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Friday, 1 November 2013

cerita tentang mimpi

ASSALAMUALAIKUM :)

post kali ini di kelas. meniti hari hari terakhir disini. kalau korang perasan, cerita untuk beberapa hari ni berkisar tentang kenangan. btw, semalam kitorang a.k.a PraU arif yang masuk kelab Bahasa Melayu dan Kesusasteraan makan KFC. under Pn.Nor dan duit kelab. nampak tak macam aku ni berbudi bahasa, amalan mulia. *ehh ehh kau ni. baling tembikai nak* mesti korang tengah gelak guling guling ala ala tengah berdrama hindustan sebab dapat tahu aku ahli kelab BM. yeee.. sila kann~

walaupon aku ni ahli kelab BM tapi bahasa tu kengkadang wempitt jugak! lol :P tak ada maknanya aku nak buat ayat sastera macam 'hatta, si pujangga hadir mengetuk sayu di daun pintu hati sang bungga.' *amboiii kauu.. kelas gitu. macam ahli sasterawan negara* hahahaha

sementara nak tunggu rakyat jelata PraU Arif. terpaksalah aku makan brekpes dulu. *terpaksa sangat* :P oklah. cik eyfa kita pon dah datang.  byebyeee :))

Nota: kenangan tu macam air nescafe latte yang beli kat vending machine tu a
k.a air gedegang. bila kita haus, minum. nikmat. dan kita akan rindu bila kita haus semula. tapi apakan daya. tin tu terpaksa dibuang. sebab kita perlu beli air tin yang baru

No comments: