SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 3 November 2013

mimpi

ASSALAMUALAIKUM :(

aku mimpi dia. aku mimpi. sekejap. tapi bermakna. mimpi tu memang mainan tidur. aku tahu. hmm.. tapi aku mimpi dia since aku kecik. dia yang selalu teman. nampak macam mengarut. tapi.. hmm :(

sebenarnya dah lama tak mimpi dia. tapi aku mimpi balik tadi. dan akhir mimpi tu, dia hilang. hampir je aku menangis bila aku bangun. dan, jantung aku berdegup laju. aku keliru. sama ada aku sedih dia yang dah lama menghilang atau dia bakal menghilangkan diri lagi. sejujurnya aku rindu dia. hmm.. aku macam budak budak kan sebab rindu orang dalam mimpi? kelakar! tapi kenyataan. aku harap dia betul betul wujud.  aku nak berterima kasih sebab dia selalu teman aku bila aku perlukan seseorang. bagi nasihat dan buat aku bangun semula.  pelik! tapi tu hakikat.

aku rindu sang mimpi. semoga kita jumpa lagi :(

No comments: