SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Monday, 4 November 2013

sang pencinta

kini mimpi mimpiku kian pudar.
malap
hidup aku terasa seolah olah suatu pusar yang mampu menenggelamkan angan dan impianku.
barangkali senyumku tidak seindah dulu.
kerna
aku pernah melihat kau berlalu pergi
dan aku tak mampu merelakan kepemergiaan
kini,
kau menghilangkan diri kembali.
tanpa lambaian
tanpa senyuman.
mungkin juga kau turut sedih melihat kesedihan aku.
seakan akan hujan yang menemani malam yang sunyi.
mohon kau jangan terus berlalu pergi
dan
tinggalkan aku.
membiarkan mimpi mimpi ku kelam.
kosong.

kepada : si dia yang aku tidak tahu kewujudannya. yang pernah dan sentiasa menemani aku sewaktu aku memerlukan.

No comments: