SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Wednesday, 11 December 2013

birthday shout !

ASSALAMUALAIKUM :)


hai kawan kawan. kita kembali lagi dalam rancangannnnnnnnnnn.. banannanananananaa~ *buat gaya kanak kanak mengacara* hahahahaha :D
sebenarnya dulu pernah laa terfikir nak masuk tv. sebabnya, bila masuk tv, rasa macam happy je. macam tak pernah ada masalah. tapi, itu pemikiran zaman ribena aku. hahahaha :D
sekarang aku dah faham. mana ada orang yang tak pernah ada masalah. sebab semua masalah, dugaan itu mematangkan kita. betul tak kanak kanak? *menjerit*

baiklah! kali ini, saya nak bercerita tentang seseorang
siapakah gerangan si dia? jeng jengg jengggg~ 

ENCIK ZUHAIMI BIN HAMIM 






yahoooooo~ *lompat lompat*
sebelum saya cerita lebih lanjut, adalah lebih baik sekiranya saya memulakan sedikit mukadimah dengan menceritakan latar depan belakang beliau.

nama diberi zuhaimi bin hamim :)
berusia 19 tahun pada 11 December 2013 *gua kak long*
satu kelas dengan saya. kalau ikutkan.. hmm hmmm~ kalau tak silap dia duduk belakang saya *kalau tak silap lah. lupa! maaf dah nyanyuk*
okay, ayat di atas merujuk kepada betapa dewasanya saya sehinggakan nak lupakan zaman baju sekolah. lulss
seorang yang baik. yup, sebab selalu bawak kitorang satu kelas pergi jalan jalan. hahahahaaha :D
selalu belanja orang. contohnyaaaaaa.. makan bakso. hikhikhik :D
apa yang saya ingat pasal dia. dia pergi sekolah naik motor. haaaaaaa.. 
ketua kumpulan 2 *yang poyo sebab menang tempat kedua. err~ yeke dia kumpulan 2? lantak ahhh~*
pengguna bb tegar. booooo~
dan dan dan..
seorang yang jiwang. dalam hati ada kebun bunga. hahahahaha :D

cukup lah cerita panjang panjang. sebenarnya tak ada hadiah. sobs sobss :'(
maafkan patik.
ohh ya! saya dengan beberapa kawan yang lain pernah sambut birthday dia dekat taman layang layang, tahun lepas. dan dia nampak happy sangat. tapi sekarang semua busy. rasa macam susah je nak buat macam tu lagi,


maafkan kami sekali lagi.


masa untuk ucapan! hmm hmm hmm.. semoga panjang umur, murah rezeki, jadi seorang anak dan hamba yang taat pada perintah Allah dan kedua ibubapa. dan jangan lupa.. keep swagggg~ :P

Akhir kata,
Allah tahu apa yang terbaik untuk kita. dalam masa yang sama, jangan pernah lupa untuk berusaha dan jangan putus doa. okay?
terima kasih sebab jadi kawan aku :)




Nota : kita jumpa bila majlis kahwin kau nanti. sebab aku nak jadi flower girl yang duduk meja VVIP. hahahahaha :D

No comments: