SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Monday, 9 December 2013

cinta hati terbaru

Titik permulaan dari sebuah kejayaan bermula dari kegagalan - 2013


percaya tak? saya percaya. 
sebabnya, saya antara pemain tegar CANDY CRUSH. Hahahahahaha :D okay nampak macam mengarut. tapi bagi sesiapa yang dah terkena virus CC ni. perghhhh~ memang tak tidur malam *sebab tidur untuk tunggu nyawa ja* hahahahaha :D makan pon terlupa. kot kot laa kalau awak awak teringin nak kurus.  mohon try download Candy Crush.
bukti dan testimoni dah ada. papa saya. hahahaha :D sanggup tak tidur malam sambil jaga forex dia, pergi main candy crush. dulu main Pou. *yeeee~ yang sampai lupa bagi anak makan sebab nak bagi Pou dia makan* -___-
kalau main Candy Crush perlukan kesabaran yang tinggi. kalau acah acah sabar, memang kelaut laa. hahahaha ;D  buktinya, kalau tak gagal, memang bukan pemain tegar lah. lepas tu.. permainan ni boleh eratkan silaturrahim. mana tak nya, terpaksa tebalkan muka untuk minta nyawa atau tiket ketempat lain. hahahaha :D itu sahaja post kali ni. 
saya sediakan beberapa gambar. detik detik cemas candy crush. lol :P
Note : kau ibarat dadah. aku benci kau. tapi sejauh mana aku berlari, kau menghantui. ohhh candy crush kuuuuu~ hahahaha :D


detik cemas bila out of move. time ni dah menonggeng. sedih. sobss sobsss~


dua perkataan YOU FAILED! bakal menghantui malam malam anda


maka, terpaksa memohon jasa baik rakan rakan untuk membantu. sebagai contoh, papa sanggup call pepagi buta waktu orang tengah tidur sepaya hantar nyawa dekat dia -__-

Nota : kalau tak pandai kawal, kura kura pon mati kelaparan. jangan anda biarkan diri anda diselubungi misteri CANDY CRUSH.

No comments: