SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Monday, 2 December 2013

encik rindu

"you're lucky because you once had him:)"

Assalamualaikum :)
ayat yang menikam sanubari. hahahahaha :D ayat nak novel sangat kan?
bercerita tentang sahabat. tak kira walau dimana dia berada, selama mana kita kenal dia. tetapi sekiranya dia seorang yang pandai menghargai diri kita. itu cukup bermakna.

baiklah, apabila kita mula bercerita tentang sahabat, ianya berkait rapat dengan kenangan. termasuklah kenangan zaman jahiliah yang main tengteng, police entry, main tarik rambut budak, buli kawan. hahahahahaha aku akui yang aku nakal. sampaikan pakcik makcik jiran tetangga tak larat nak jaga aku. sebabnya, nakal tahap ya rabbi. hahahahaha :D ada je yang panggil aku boy waktu kecik. macam tak percaya kan? tapi memang ye. krikkk krikkk krikkk~

aku seorang yang tak pandai untuk tunjukkan betapa aku hargai seseorang tu. kadang kadang cara untuk aku tunjuk yang aku sayang, aku akan selalu gaduh, marah marah macam budak terencat. okay bye.

aku hargai pada kawan kawan yang still ingat birthday aku, ingat tarikh exam aku, belanja chocolate bakso baju rantai dll. aku hargai. mungkin korang tak tido malam semata mata nak wish good luck kat aku sebab aku exam walaupon waktu tu aku tengah busy main candy crush *peghasannya aku*

mohon semua kawan dan sahabat aku tak terasa dengan perangai aku yang 'baik' sangat ni. *nangis bawah pokok* aku sayang korang. dan aku selalu ingat korang walaupon aku tak tegur or mula contact korang dulu.

jangan risau! habis exam esok. kita dating ye adena and #Darlings. serious aku boleh layan korang semua lepas ni. yang adik kaa kakak kaa abang or boipreng angkat kaaa.. boleh lah mengaku. saya boleh cari balik. hahahahaha :D ok tipu.

GUA SAYANG SAMA LU!

Note : aku bukan ego. aku malu kalau aku tak mampu tahan diri aku dari mengatakan yang aku terlalu rindu kau. maaf :(

No comments: