SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Sunday, 26 January 2014

mimpi dan saya

ASSALAMUALAIKUM

again and again :) *menari kpop* hahahahaha :D okay tak ada kena mengana tau sebenarnya. btw saya baru lepas main belon air dalam kereta. malangnya papa bising sebab dia cakap belon tu boleh buat kereta dia kotor. hokey hokey. mama cakap macam kanak kanak ribena. hmm hmm.. macam mana nak buat. happy sangat. ada lagi satu belon air.

oh yaaa! saya baru balik dari port dickson. wottt wottt~ pergi majlis kahwin arwah kawan baik papa punya anak buah. hmm hmm.. complicated sangat kan? hikhik *gelak tutup mulut*

saya sedang dengar lagu korea sambil buat entry guna jari jari tangan kiri mana kala tangan kanan main dengan angin dekat tingkap. rasa macam tangan nak tercabut. hahahaha :D kalau papa bawak laju, teringin je nak ikat badan kat kereta then.. TERBANG! hahahahaha  :D okay, berangan.

tadi mama bercerita dalam kereta dengan papa n atok n nadrah *penumpang dalam kereta untuk trip kali ini* waktu tu saya tido. saya tahu pon sebab nadrah cerita balik.

mama : kakak kalau tidur tak ganas macam makcik makcik ni *refer kepada nadrah dan nabila*

papa : sebab tu selalu kena buli dengan adik adik

nadrah : tapi kenapa kakak selalu asyik merengek. kadang kadang macam orang menangis. abby takut lah kadang kadang.  abby ingat hantu

mama : entah dia. kadang tu merengek time tido. tapi kadang kadang tu senyum. pelik pelik je. hahahaha

papa : elehh.. kakak kamu tu nampak je besar. tapi perangai macam budak budak. tak merengek depan kita, dia merengek time tido. macam macam perangai

okay okay. serious tak dapat terima hakikat time by cerita. serious. sebab saya tak mimpi apa pon time tido. betul. jarang mimpi. tapi kalau cerita merengek semua tu memang tak lah. gua brutal woihh! -__-

nota : saya jarang tidur dalam kereta. melainkan bila guna earfon. memang lentok habis. hahahaha :D


No comments: