SMILE LIKE YOU'VE NEVER CRIED, FIGHT LIKE YOU'VE NEVER LOST, LOVE LIKE YOU'VE NEVER BEEN HURT, AND LIVE LIKE YOU'LL DIE TOMORROW

Monday, 13 January 2014

pandangan kabur

Assalamualaikum :)

saya rindu. rindu semuanya.
hikhik :P saya nak tulis entry yang pendek je. sebab saya cuma tertanya tanya. tapi tak tahu nak tanya siapa. faham tak? hahahahahaha :D
dari dulu sampai sekarang, kenapa saya tak boleh berdiri lama. contohnya waktu perhimpunan sekolah, tambah tambah waktu panas. saya tak boleh rasa penat sangat. dan, yang paling pelik saya tak boleh lepas baring atau tidur.. saya terus bangun a.k.a berdiri. sebabnya, saya boleh pitam lepas tu. kenapa eh?
ouhh yaa! disebabkan tu lahh.. mama letakkan jam dalan toilet sebab dia tahu saya mandi lama. hikhik :P kadang kadang makan masa 2 jam. heee :D dia cakap dia risau.  mungkin sebab saya pernah pitam sekali dalam toilet.  chill lahhh~ mungkin tu sebab saya lapar? hahahaha :D mungkin. tapi serious, normal ke kalau kita baring, bila kita duduk or berdiri kita rasa pening? pandangan berbalam. hmm hmm.. peliknyaaaaaa

No comments: